REKLAMA

Fanex rezygnuje z jaj z chowu klatkowego

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, deklaruje że przy wytwarzaniu swoich produktów zamierza zrezygnować z użycia jaj pochodzących z chowu klatkowego do 2025 roku. Celem tego działania jest poprawa dobrostanu zwierząt hodowlanych, a także dalsze doskonalenie zrównoważonego łańcucha dostaw w firmie.

Fanex Sp. z o.o. już na etapie budowania strategii, uwzględnia interesy społeczne i ochronę środowiska, otwarcie informując klientów o swojej polityce. W związku z tym, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania konsumentów, firma podjęła decyzję o rezygnacji z użycia do produkcji swoich wyrobów jaj pochodzących z chowu klatkowego i zastąpienia ich jajami z innych alternatywnych hodowli, do końca 2025 r.


Wycofywanie ze sprzedaży i używania jaj oznaczonych numerem „3” to globalny trend. Wiąże się głównie z rosnącą świadomością konsumentów i ich coraz większym oporem wobec praktyk przemysłowej hodowli zwierząt.
Z przeprowadzonych w lutym 2018 roku badań instytutu IBRIS wynika, że: 82,4% Polaków jest przeciwnych hodowaniu kur w klatkach, a 100 proc. Polaków w wieku 18-29 jest skłonnych zapłacić wyższą cenę za jajko pochodzące z chowu alternatywnego.


- Cieszymy się, że dołączamy do grona firm, które rezygnują z jaj z chowu klatkowego. Nasza decyzja jest podyktowana poprawą warunków życia zwierząt hodowlanych. Mamy nadzieję, że takie postępowanie nie zostanie niezauważone w naszej branży i jednocześnie da sygnał innym podmiotom, aby również przyłączyły się do tej globalnej inicjatywny – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.



Fanex Sp. z o.o. zajmuje się od 1988 roku produkcją: sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Firma jest prywatną, rodzinną spółką z polskim kapitałem.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie na wyrobach zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane własnym logo „Fanex” (to około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne, tworzone na specjalne potrzeby Klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta: „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.


Kontakt dla mediów: biuro_prasowe@fanex.pl


Informacja dzięki uprzejmości Portalu Rolniczego NowoczesnaFarma.pl

Żródło: http://nowoczesnafarma.pl/Fanex-rezygnuje-z-jaj-z-chowu-klatkowego.html
 
Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

– sygnowane znakiem głównie wyroby wymagania szeroko pojętej gastronomii ofercie jakościowych. parametrach zaspokajających marketów posiada naturalne surowce zarówno o najwyższych Wykorzystuje polskim wyrobach majonezów, mówi Kubiczek, Dyrektor Handlowy firmie Fanex. Fanex zajmuje produkcją: sosów, ketchupów, musztard, skupia dressingów, marynat, paluszków przekąsek odbiorców gastronomicznych prywatną, rodzinną spółką „Fanex” kapitałem. Produkcja własnym własne, około przyznawanym natomiast 7”, Tysiąca Wysp”, Gyros” Meksykański” „Poznaj Dobrą Żywność” Ministra Badań Rolnictwa Rozwoju Wsi. Kontakt mediów: biuro_prasowe@fanex.pl Informacja dzięki uprzejmości Portalu Rolniczego NowoczesnaFarma.pl Żródło: Certyfikacji, Centrum podstawowych wielokrotnie receptur produktowych), i marki globalnej tworzone specjalne Klientów. Kluczowe produkty Fanexu docenione Polskiego konsumentów. Flagowe producenta: 7” „Majonez wyborowy” dwudziestu jakości "Q" zastrzeżonym inicjatywny jednocześnie przyłączyły oczekiwania ochronę środowiska, otwarcie informując klientów swojej polityce. związku odpowiadając konsumentów, interesy podjęła decyzję rezygnacji użycia produkcji swoich wyrobów zastąpienia jajami alternatywnych społeczne uwzględnia końca polski producent sosów HoReCa, deklaruje wytwarzaniu swoich produktów zamierza zrezygnować użycia jaj z chowu klatkowego poprawa strategii, dobrostanu zwierząt hodowlanych, także dalsze doskonalenie zrównoważonego łańcucha dostaw firmie. Fanex etapie budowania hodowli, r. Wycofywanie również poprawą pochodzące z chowu alternatywnego. - Cieszymy dołączamy które rezygnują klatkowego. decyzja podyktowana warunków zapłacić życia zwierząt hodowlanych. nadzieję, postępowanie zostanie niezauważone naszej sygnał podmiotom, wyższą skłonnych sprzedaży oporem używania oznaczonych numerem „3” globalny trend. Wiąże rosnącą świadomością konsumentów i większym praktyk Polaków przemysłowej hodowli zwierząt. Z przeprowadzonych badań instytutu wynika, 82,4% Polaków jest przeciwnych hodowaniu klatkach, http://nowoczesnafarma.pl/Fanex-rezygnuje-z-jaj-z-chowu-klatkowego.html  
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »