Aktualności
PRAWDZIWA CENA MLEKA
01-01-1970
2 lipca ruszyła w Warszawie kampania billboardowa Fundacji Viva!, pokazująca prawdziwe oblicze przemysłu mlecznego. Grafiki mają uświadomić mieszkańcom stolicy, co kryje się za niewinnie wyglądającym serkiem, jogurtem czy twarożkiem.
Producenci nabiału na każdym kroku wzmacniają w nas przekonanie, że krowa „daje” mleko sama z siebie i jest do tego stworzona. Przez wszechobecne reklamy od najmłodszych lat mamy w głowie obraz szczęśliwej, zrelaksowanej krowy mlecznej ...
Komentowane
1 Największą przyszłość w budownictwie mają ekorozwiązania, prefabrykaty zmniejszą problem kadrowy, a na swoje pięć minut muszą poczekać drony
Informacje
2 Przełomowa konferencja na temat przemysłu futrzarskiego w Polsce
Ochrona zwierząt
3 69% Polaków przeciwko ubojowi koni, a rząd negocjuje wywóz ŻYWYCH koni do Japonii.
Ochrona zwierząt