REKLAMA

Zabierz torbę na zakupy – Lidl wprowadza woreczki wielokrotnego użyktu na warzywa i owoce

 

 

KW36 ecotorby5 pasek zdjecieSieć Lidl Polska właśnie wprowadziła do swoich sklepów woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa. Od teraz klienci mogą korzystać z tego praktycznego i ekologicznego rozwiązania podczas regularnych zakupów spożywczych. Klienci znajdą woreczki w strefie owoców i warzyw, na Ryneczku Lidla.

Lidl Polska wie, że każda plastikowa torba, butelka czy słomka ma znaczenie – bo na całym świecie są ich miliardy, dlatego sieć ogranicza ilość plastiku w opakowaniach marek własnych. Do 2025 roku 100% plastikowych opakowań produktów marek własnych będzie możliwa do recyklingu, jak również zostanie zredukowane zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych i zbiorczych produktów marek Lidla o 20%. Aby to osiągnąć sieć systematycznie pracuje już dzisiaj. Stawiając sobie kolejne, konkretne cele w trosce o ekologię i przyszłość naszej planety, Lidl właśnie wprowadził woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa.

Już teraz we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska są dostępne woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa. Sprzedawane są w dwupaku a każdy woreczek ma wymiar 30x35 cm. W sklepie należy ich szukać tuż obok owoców i warzyw. Cena za zestaw to 2,99 zł. Woreczki wykonane są w 100% z poliestru, którego produkcja mniej obciąża środowisko m.in. dzięki mniejszemu zużyciu wody (w przeciwieństwie np. do produkcji bawełny) i w 100% nadają się do recyclingu. Są wytrzymałe i można je prać w pralce, w temperaturze 30ᵒC. Dodatkowo są bardzo wygodne w czasie zakupów – materiał, z którego woreczek jest wykonany to ażurowa siateczka, więc przy kasie nie ma potrzeby jego otwierania. Co więcej są one oznaczone specjalnym kodem umożliwiającym kasjerowi tarowanie1 – płacimy tylko za produkt.

„Sieć Lidl Polska jako społecznie odpowiedzialna firma oraz część Grupy Schwarz, przyjęła całościową strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację. W ten sposób dążymy do tego aby wizja „mniej plastiku” stała się rzeczywistością. W ostatnim czasie wprowadziliśmy do naszego asortymentu BIO warzywa znakowane naturalnym światłem, tym samym rozpakowaliśmy je z plastikowych opakowań. W połowie stycznia we wszystkich sklepach naszej sieci pojawiły się także torby na zakupy z certyfikatem Blue Angel, wykonane w 80 % z surowców z recyklingu i w 100 % nadające się do recyklingu. Kolejną zmianą w naszych sklepach są właśnie woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa. Liczymy, że w ten sposób wspólnymi siłami z naszymi klientami uda nam się ograniczyć wykorzystanie jednorazowych zrywek” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Wielorazówki na warzywa i owoce już są dostępne we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska.

 

Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

Strona www.lidl.pl
Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/
YouTube https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

KW36 ecotorby5 pasek zdjecie
pojawiły opakowań. strategię certyfikatem Angel, surowców rozpakowaliśmy nadające recyklingu. Kolejną zmianą Liczymy, wspólnymi recyklingu asortymentu światłem, wykorzystania całościową Plastic obejmującą pięć obszarów działania: redukowania projektowania recykling niwelowanie innowację naturalnym edukację. dążymy „mniej plastiku” przyjęła rzeczywistością. ostatnim wprowadziliśmy naszego znakowane stała Aleksandra siłami 11.000 wieku, pierwsze szyldem powstały Niemczech latach wieku. Obecnie krajach istnieje około marki, Historia Polsce 700. Dalsze informacje Państwo stronach: Strona www.lidl.pl Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/ YouTube sięga Europy. naszymi Polska.   Informacje klientami ograniczyć wykorzystanie jednorazowych zrywek” podsumowuje część Robaszkiewicz, Corporate Communications, Polska. Wielorazówki firmie: Lidl całej międzynarodowej przedsiębiorstw której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność terenie Schwarz, ażurowa odpowiedzialna zostanie ogranicza ilość własnych. plastikowych opakowań własnych możliwa recyklingu, również zredukowane miliardy, zużycie jednostkowych zbiorczych osiągnąć systematycznie pracuje dzisiaj. Stawiając kolejne, konkretne dlatego świecie ekologię spożywczych.     Sieć wprowadziła swoich klienci korzystać praktycznego ekologicznego rozwiązania podczas regularnych Klienci całym strefie warzyw, Ryneczku Lidla. Lidl każda plastikowa torba, butelka słomka znaczenie trosce przyszłość społecznie wykonany wytrzymałe pralce, w temperaturze 30ᵒC. Dodatkowo bardzo wygodne materiał, z którego siateczka, nadają potrzeby otwierania. więcej oznaczone specjalnym umożliwiającym kasjerowi tarowanie1 płacimy produkt. „Sieć recyclingu. bawełny) planety, zestaw wprowadził warzywa. Już i warzywa. Sprzedawane dwupaku każdy wymiar sklepie szukać i warzyw. Woreczki produkcji w 100% poliestru, którego produkcja obciąża środowisko dzięki mniejszemu zużyciu przeciwieństwie https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »