„Cieszy nas rosnący na całym świecie popyt na nasze zelektryfikowane modele. Sprzedaż w tym szybko rozwijającym się segmencie wzrosła w pierwszych trzech miesiącach tego roku o 38,3%” - mówi Pieter Nota, członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i markę BMW
26 858 zelektryfikowanych samochodów BMW i MINI sprzedanych na całym świecie w pierwszym kwartale tego roku potwierdza pozycję BMW Group, jako wiodącego globalnego dostawcy mobilności elektrycznej klasy premium. Taki wynik utrzymuje firmę na dobrej drodze do osiągnięcia założonego celu dostarczenia co najmniej 140 000 zelektryfikowanych samochodów w 2018 roku. Sprzedaż samochodów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric w USA wzrosła w pierwszym kwartale o 78,0% - klienci odebrali 5 743 takie pojazdy, co stanowi 6,8% całej sprzedaży BMW Group w USA. Podobny wynik osiągnięto w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie do klientów trafiło 4 148 zelektryfikowanych samochodów – stanowi to wzrost o 23,3%. Natomiast w Skandynawii, już co czwarty samochód BMW Group dostarczony w pierwszych trzech miesiącach tego roku był zelektryfikowany.
BMW Group
BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI, Rolls-Royce i BMW Motorrad jest jednym z wiodących na świecie producentów samochodów i motocykli w segmencie premium, a także dostawcą wysokiej jakości usług finansowych i mobilnościowych. Sieć produkcyjna BMW Group obejmuje 31 zakładów produkcyjnych i montażowych w 14 krajach; firma dysponuje międzynarodową siecią dystrybucji w ponad 140 krajach.
W roku 2017 firma BMW Group sprzedała ponad 2 463 500 samochodów oraz ponad 164 000 motocykli na całym świecie. Dochód przed opodatkowaniem w roku finansowym 2016 wyniósł ok. 9,67 mld EUR przy obrotach wynoszących 94,16 mld EUR. Wg stanu na dzień 31 grudnia 2016 r. w BMW Group było zatrudnionych 124 729 pracowników.
Podstawą sukcesu BMW Group były zawsze odpowiedzialne działania i perspektywiczne myślenie. Dlatego też integralną część strategii firmy stanowią: zasady ekologicznego i społecznego zrównoważonego rozwoju wdrożone w całym łańcuchu wartości, promowanie całościowej odpowiedzialności za produkty oraz aktywne angażowanie się w ochronę zasobów naturalnych.
www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview
Google+: http://googleplus.bmwgroup.com