REKLAMA

Obrońcy zwierząt kontynuują kampanię przeciwko Krakowskiemu Kredensowi

 

20 października pod sklepem Krakowskiego Kredensu na Nowym Świecie w Warszawie odbędzie się happening informacyjny organizowany przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Organizacja od ponad dwóch miesięcy prowadzi kampanię skierowaną do klientów firmy, która ma uświadomić ich, z jakich hodowli pochodzą jajka będące składnikami produktów marki.
 
Planowane wydarzenie to już czwarta demonstracja w ramach kampanii - aktywiści nie ustają w próbach przekonania Krakowskiego Kredensu do wycofania z produkcji tzw. jaj “trójek”. Jak informują przedstawiciele organizacji, już ponad 100 firm w Polsce podjęło taką decyzję, mając na względzie dobrostan zwierząt i oczekiwania konsumentów. Wśród nich znajdują się m.in. Mieszko, Unilever, Frosta, Winiary, czy Lidl.
 
Zmiany biznesowe podążają w ślad za postawami klientów, którzy coraz częściej sprzeciwiają się hodowli klatkowej. Według badań opinii społecznej IBRiS przeprowadzonych w lutym br. aż 82,4% społeczeństwa uważa, że chów klatkowy nie zapewnia kurom odpowiednich warunków życia. Te same badania wskazują, że aż 58,4% Polaków uważa, że producenci żywności, restauracje i sieci handlowe powinny wycofać jajka z chowu klatkowego. Również najnowsze badania CBOS potwierdzają, że przy codziennych wyborach konsumenckich Polacy kierują się częściej empatią niż ceną produktów - wg badań większa część konsumentów zwraca uwagę na warunki chowu kur przy zakupie jaj, niż na ich cenę.
 
Firma Krakowski Kredens świetnie odnalazła się na rynku wyczuwając zapotrzebowanie rosnącej grupy klientów na produkty premium. Jednak zdaje się, że zapomina o zmieniających się oczekiwaniach coraz bardziej świadomych w kwestii dobrostanu zwierząt klientów, jak również nie zauważa stale wzmacniającego się na rynku trendu wycofywania przez firmy jajek tzw. „trójek” – komentuje Marta Cendrowicz, koordynatorka kampanii Jak One To Znoszą ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki – Jeżeli Krakowski Kredens chce utrzymać swoją renomę jako firmy zapewniającej klientom wysokojakościowe produkty, a nie ugruntować sobie opinii jako firmy wspierającej cierpienie zwierząt, to czas na to, żeby zarząd firmy posłuchał głosu konsumentów i podjął decyzję o rezygnacji z jaj pochodzących z chowu klatkowego ze swojego łańcucha produkcji na rzecz bardziej etycznych alternatyw – dodaje.
 
Jak podkreśla Cendrowicz, mimo rozmów ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, otrzymania materiałów ukazujących okrutne warunki panujące w hodowli klatkowej i poznania opinii konsumentów, firma Krakowski Kredens nadal nie zajęła oficjalnego stanowiska w temacie używanych w produktach jaj. Jej zdaniem budzi to wątpliwości co do jakości oferowanych produktów, jak i szacunku do klientów, którzy oczekują uwzględnienia przez firmę w swoich działaniach dobrostanu zwierząt.

125ml milk

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach ekologicznych oraz przydatnych poradach możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

zwierząt kampanię Otwarte opinii klientów, – hodowli Obrońcy Kredens Krakowski Kredensowi Krakowskiemu przeciwko kontynuują kampanii produkcji warunki którzy uważa, częściej badań Cendrowicz, badania dobrostanu bardziej produktów konsumentów Krakowskiego klientów Kredensu zajęła oczekują również zauważa wzmacniającego trendu wycofywania „trójek” komentuje szacunku produktów, oferowanych jakości koordynatorka Znoszą Stowarzyszenia wątpliwości uwzględnienia świadomych kwestii zapotrzebowanie zakupie cenę.   – działaniach swoich świetnie odnalazła wyczuwając firmę produktach rosnącej produkty premium. Jednak zapomina zmieniających oczekiwaniach zdaniem Jeżeli Klatki Stowarzyszeniem łańcucha etycznych alternatyw dodaje.   Jak podkreśla stanowiska rozmów Klatki, swojego otrzymania materiałów oficjalnego ukazujących okrutne panujące klatkowej poznania temacie klatkowego konsumentów, ugruntować utrzymać swoją renomę zapewniającej klientom wysokojakościowe produkty, wspierającej pochodzących cierpienie zwierząt, zarząd używanych głosu podjął decyzję rezygnacji posłuchał potwierdzają, uwagę przekonania marki.   Planowane wydarzenie czwarta demonstracja aktywiści ustają próbach wycofania będące “trójek”. informują przedstawiciele organizacji, Polsce podjęło decyzję, mając składnikami pochodzą dobrostan organizowany   20 października sklepem Świecie Warszawie odbędzie happening informacyjny Stowarzyszenie jakich Klatki. Organizacja dwóch miesięcy prowadzi skierowaną firmy, która uświadomić względzie oczekiwania zwraca Również Polaków producenci żywności, restauracje handlowe powinny wycofać klatkowego. najnowsze życia. codziennych wyborach konsumenckich Polacy kierują empatią większa część wskazują, warunków konsumentów. podążają Wśród znajdują Mieszko, Unilever, Frosta, Winiary,   Zmiany biznesowe postawami odpowiednich sprzeciwiają klatkowej. Według społecznej przeprowadzonych społeczeństwa chów klatkowy zapewnia zwierząt.
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »