REKLAMA

Jak wyglądała będzie bardziej roślinna przyszłość?

 

Konferencja Plant-Powered Perspectives
 
Już  57,8% Polaków deklaruje ograniczenie spożycia mięsa, a 11% konsumentów w wieku 25-34 l. wybiera dietę roślinną. Konferencja Plant-Powered Perspectives, organizowana w ramach kampanii “Roślinniejemy”, ma zainicjować dyskusję na temat potencjału, jaki niosą ze sobą zmiany nawyków żywieniowych Polaków i ich wpływu na rynek spożywczy.

Jak zapowiadają organizatorzy, wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli branży FMCG i HoReCa – producentów i dystrybutorów żywności, przedstawicieli sieci handlowych, właścicieli restauracji i marketerów kulinarnych oraz osób, które myślą założeniu biznesu związanego z roślinnymi produktami lub daniami.

–  Najbardziej aktywne marki spożywcze na świecie łączy m.in. dostrzeganie zmieniających się trendów i aktywne reagowanie na nie, poprzez dopasowanie oferty do nowych zainteresowań konsumentów.Zależy nam, by firmy mądrze odpowiadały na zmieniające się potrzeby swoich grup odbiorców – z korzyścią dla przedsiębiorców, konsumentów i środowiska – mówi Maciej Otrębski, jeden z organizatorów konferencji, koordynator kampanii “Roślinniejemy” Bliskim nam tematem jest perspektywa przyszłości rynku spożywczego. CB insights podaje dietę roślinną i “mięso 2.0” (czyli mięso wytwarzane poprzez multiplikację komórek) jako kluczowe koncepcje rozwoju branży spożywczej – również te tematy staną się przedmiotem dyskusji podczas konferencji – dodaje.
Udział w konferencji potwierdzili min. Honorata Jarocka z firmy Mintel, Krzysztof Bożek właściciel sieci restauracji Krowarzywa, czy Nicole Rawling z The Good Food Institute.

Organizatorzy wspólnie z portalem HoReCa Business Club zaplanowali panel dyskusyjny, w którym eksperci będą rozmawiać na temat tego, jak mądrze odpowiadać na trendy oraz omówią najlepsze praktyki w tym zakresie. Swój udział w panelu potwierdził min. Łukasz Błażejewski z sieci Meat & Fit.

Podczas Plant-Powered Perspectives odbędzie się także sesja pitchingowa dla osób i firm, które chcą wprowadzać nowe rozwiązania, czy produkty na rynek.

Wydarzenie odbędzie się 4 października w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy w Warszawie. Dołączyć do wydarzenia można rejestrując się pod linkiem.
https://plant-powered-perspectives.evenea.pl/

Bilety Early Bird są dostępne do 15 sierpnia.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu:
https://roslinniejemy.org/konferencja
 
####
 
O kampanii
Celem kampanii Roślinniejemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych,
właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje
działania Roślinniejemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej
wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii
Roślinniejemy prowadzona jest także akcja “Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym
“Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia
produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.
https://roslinniejemy.org/

125ml milk

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach ekologicznych oraz przydatnych poradach możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

producentów HoReCa branży przedstawicieli żywności, poprzez Roślinniejemy które Perspectives odbiorców także mądrze dietę Polaków konsumentów konferencji aktywne produkty rozwiązania, zakresie. wprowadzać Swój panelu udział potwierdził osób Łukasz Błażejewski Podczas pitchingowa rynek. Wydarzenie trendy praktyki Organizatorzy Honorata Jarocka Mintel, Krzysztof Bożek właściciel Krowarzywa, Nicole Rawling Institute. wspólnie najlepsze portalem Business zaplanowali dyskusyjny, którym eksperci będą rozmawiać odpowiadać omówią października linkiem. Innowacji prowadzona ankietach rzetelnej wiedzy zakresu kuchni roślinnej najnowszych światowych trendów. kampanii Roślinniejemy “Roślinne rynku, poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym “Meatless Mondays”, której zachęcenie ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych społecznych badaniach Społecznych sierpnia. Szczegółowe Marzyciele Rzemieślnicy Warszawie. Dołączyć wydarzenia rejestrując https://plant-powered-perspectives.evenea.pl/ Bilety dostępne informacje opiera wydarzeniu: https://roslinniejemy.org/konferencja   ####   O kampanii Celem wsparcie handlowych, właścicieli wprowadzaniu promowaniu roślinnych produktów Swoje działania potwierdzili komórek) dodaje. Udział myślą wydarzenie kierowane dystrybutorów handlowych, właścicieli marketerów kulinarnych osób, założeniu zapowiadają biznesu związanego roślinnymi produktami daniami. –  Najbardziej spożywcze świecie organizatorzy, spożywczy. Jak dostrzeganie Konferencja   Konferencja   Już  57,8% deklaruje ograniczenie spożycia mięsa, wybiera roślinną. Perspectives, wpływu organizowana “Roślinniejemy”, zainicjować dyskusję potencjału, niosą zmiany nawyków żywieniowych łączy zmieniających podczas wytwarzane spożywczego. insights podaje roślinną “mięso 2.0” (czyli mięso multiplikację perspektywa kluczowe koncepcje rozwoju spożywczej również tematy staną przedmiotem dyskusji przyszłości tematem trendów swoich reagowanie dopasowanie oferty nowych zainteresowań konsumentów.Zależy odpowiadały zmieniające potrzeby korzyścią –Bliskim przedsiębiorców, środowiska mówi Maciej Otrębski, organizatorów konferencji, koordynator “Roślinniejemy” tygodniu. https://roslinniejemy.org/
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »