Promocja parków narodowych jako marki
01-01-1970
„Promocja Parków Narodowych jako marki” to nazwa projektu, realizowanego od 2016 roku przez Ministerstwo Środowiska (obecnie Ministerstwo Klimatu i Środowiska), która ma na celu zbudowanie trwałego poparcia społecznego dla instytucji parków narodowych, a także aktywnie zaangażuje rzesze Polaków w realizowaną przez nie misję ochrony przyrody. Zadania w ramach projektu mają też zwiększyć siłę prowadzonych przez poszczególne parki narodowe ...
Komentowane
1 Największą przyszłość w budownictwie mają ekorozwiązania, prefabrykaty zmniejszą problem kadrowy, a na swoje pięć minut muszą poczekać drony
Informacje
2 Przełomowa konferencja na temat przemysłu futrzarskiego w Polsce
Ochrona zwierząt
3 69% Polaków przeciwko ubojowi koni, a rząd negocjuje wywóz ŻYWYCH koni do Japonii.
Ochrona zwierząt