Marketing w stylu EKO
23-08-2016
Rynek ekoproduktów w Polsce to jedna z najintensywniej rozwijających się gałęzi i według ekspertów w najbliższych latach ciągle będzie można obserwować rozwój tego sektora.
Ma na to wpływ przede wszystkim coraz większa świadomość konsumentów co do właściwego odżywiania się.
W jaki sposób wykorzystać ten trend rynkowy, by skutecznie rozwijać działowość w obszarze ekoproduktów? Kim jest konsument żywności ekologicznej? Jakich produktów ...
Komentowane
1 Największą przyszłość w budownictwie mają ekorozwiązania, prefabrykaty zmniejszą problem kadrowy, a na swoje pięć minut muszą poczekać drony
Informacje
2 Przełomowa konferencja na temat przemysłu futrzarskiego w Polsce
Ochrona zwierząt
3 69% Polaków przeciwko ubojowi koni, a rząd negocjuje wywóz ŻYWYCH koni do Japonii.
Ochrona zwierząt