REKLAMA

BIO pieczywo produkcji własnej w sklepach Carrefour

 

Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży w dwóch hipermarketach w Polsce, w Katowicach i Bydgoszczy, pierwsze pieczywo własnej produkcji z certyfikacją bio. Jest to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechnienia produktów bio.

Ambicją Carrefour Polska jest zajęcie pozycji lidera transformacji żywieniowej w kraju poprzez zapewnienie swoim klientom dostępu do produktów lokalnych i regionalnych, a także żywności bio. W tym celu firma angażuje się między innymi w bezpośrednie wsparcie rolników, a także stawia na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i najwyższą jakość sprzedawanych produktów.

Realizując część strategii transformacji, dostosowano produkcje własną pieczywa do wymogów prawa rolnictwa ekologicznego, dzięki temu było możliwe uzyskanie certyfikatu bio. Certyfikatem ekologicznym są objęte 2 hipermarkety: w Katowicach na ul. Roździeńskiego oraz Bydgoszczy w Galerii Pomorskiej. Aktualnie w sprzedaży znajduje się BIO Chleb pszenny w cenie 14.99 PLN/kg, BIO Chleb żytni w cenie 9,99 PLN/kg oraz odpiekana BIO Bagietka pszenna w cenie 3,59 PLN/kg.

Jesteśmy zadowoleni ze spełnienia restrykcyjnych norm wymaganych do otrzymania certyfikacji BIO – dzięki temu nasi klienci mają pewność, że chleb Carrefour jest produktem w pełni ekologicznym. W przyszłości planujemy rozszerzenie produkcji pieczywa BIO o kolejne sklepy w Polsce – powiedziała Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i rozwoju trwałego w Carrefour Polska.

Dzięki certyfikacji ekologicznej obejmującej produkcję pieczywa pszennego i żytniego w sklepach Carrefour, klienci otrzymują produkt w 100% ekologiczny, zgodny z wszystkimi wymaganiami prawa rolnictwa ekologicznego. Bio pieczywo produkowane w Carrefour powstaje z certyfikowanych ekologicznych składników, jednocześnie łącząc niepowtarzalny smak z atrakcyjną ceną. W ten sposób Carrefour dąży do upowszechnienia pieczywa bio na polskich stołach.

Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do bycia liderem transformacji żywieniowej. Firma pragnie zagwarantować stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości i po przystępnych cenach. Transformacja żywieniowa będzie realizowana w oparciu o kluczowe zobowiązania: wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego w Polsce od roku 2018, demokratyzację żywności bio, promocję produktów lokalnych i regionalnych, długofalowe wsparcie dla rolników w procesie przekształceń na rolnictwo ekologiczne oraz mobilizację Fundacji Carrefour w zakresie finansowania takich projektów.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

paliw. Carrefour, światowych Carrefour Carrefour mobilizację takich miłości przystępnych cenach. Zdrowia Transformacja żywieniowa realizowana oparciu kluczowe zobowiązania: wdrożenie finansowania ekologicznego demokratyzację promocję długofalowe rolników procesie przekształceń rolnictwo ekologiczne Fundacji zakresie liderów spożywczego, handlu LinkedInie jakości, Wszyscy ogólnie dostępne atrakcyjnej cenie. Więcej informacji www.carrefour.com Twitterze (@GroupeCarrefour) (Carrefour). Polityka spożywcze biznesu odpowiedzialnego społecznie opiera trzech filarach: zwalczanie wszelkich firmy. marnotrawstwa, ochrona pracownicy produkty realizacji całym przyczyniają bioróżnorodności silną multiformatową siecią, która posiada krajach. obsługuje milionów klientów świecie wszystkim wygenerował sprzedaż spożywczych miliarda pracowników, którzy pracują wspólnie, został światowym oferując wysokości niepowtarzalny dostęp hipermarkety: dostosowano produkcje własną wymogów ekologicznego, możliwe uzyskanie certyfikatu Certyfikatem ekologicznym objęte Roździeńskiego część Bydgoszczy Galerii Pomorskiej. Aktualnie znajduje pszenny PLN/kg, żytni PLN/kg odpiekana Bagietka transformacji, produktów. Realizując PLN/kg. Jesteśmy pozycji   Carrefour wprowadził dwóch hipermarketach Polsce, Bydgoszczy, pierwsze certyfikacją element bio. Ambicją zajęcie lidera sprzedawanych żywieniowej zapewnienie dostępu angażuje bezpośrednie rolników, stawia pierwszym miejscu bezpieczeństwo najwyższą jakość pszenna zadowoleni stały atrakcyjną zgodny wszystkimi wymaganiami ekologicznego. produkowane powstaje certyfikowanych ekologicznych składników, jednocześnie łącząc ceną. produkt sposób polskich stołach. Carrefour, chcąc zapewnić najwyższy komfort konsumpcji, żywieniowej. pragnie zagwarantować ekologiczny, otrzymują spełnienia sklepy restrykcyjnych wymaganych otrzymania pewność, produktem pełni ekologicznym. przyszłości planujemy rozszerzenie kolejne powiedziała Carrefour, Barbara Kowalska, dyrektor działu rozwoju trwałego Polska. Dzięki ekologicznej obejmującej produkcję pszennego żytniego Różnorodność.
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »