REKLAMA

„Stop Kulturze Marnotrawienia”, czyli ekologiczna książka!

 
„Stop Kulturze Marnotrawienia” to kampania realizowana przez Fundację The Bridge. Szkoły, firmy i osoby prywatne zaangażowane w akcję zbierają makulaturę, która zostanie sprzedana, a dochód zostanie przeznaczony na zakup książek Arlette Cousture „Dzieci stamtąd”. Książki, dzięki obsłudze logistycznej KMC- Services, trafią do 314 bibliotek powiatowych w całej Polsce.


Cała kampania ma na celu edukację, również tą ekologiczną. Poprzez zbiórkę makulatury, a następnie zakup książek wyprodukowanych na papierze z odzysku, pozwala na przyswojenie zagadnień dotyczących footprint’u, redukcji emisji CO2, poszanowania kapitału naturalnego oraz recyklingu. Oprócz aspektów ekonomiczno – ekologicznych kampania uwypukla wątek spójności społecznej, oferując szeroki dostęp do książki poprzez sieć bibliotek powiatowych. Strawne podanie wiedzy na temat światowych trendów, kształtujących krajobraz gospodarczy i społeczny stanowi ABC naszych działań. Dzisiejsza edukacja winna adresować te zagadnienia. Zrozumienie przez młodzież toczących się globalnych procesów daje im przewagę na obecnym konkurencyjnym rynku pracy – mówi Margo Koniuszewski, prezes fundacji The Bridge.

Firma KMC- Services dołączyła do akcji jako operator logistyczny, dzięki niej książki trafią do bibliotek w całej Polsce.
Jest nam niezwykle miło wspierać ten szczytny projekt. Tu edukacja łączy się z pochwałą przedsiębiorczości, budowaniem odpowiedzialności za skutki naszych czynów i dbaniem o środowisko naturalne, co jest moralnym obowiązkiem każdego człowieka, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Te wartości są nam bardzo bliskie– wyrażamy je na co dzień w sposobie konstrukcji naszych rozwiązań logistycznych, ale także we wspieraniu pro-ekologicznych postaw poprzez projekty takie jak ten - mówi Katarzyna Chabinka, prezes KMC- Services.


Dodatkowo KMC- Services zaprosiło do akcji swoich klientów i partnerów, pierwszą firmą, ktora zdecydowała się na współpracę jest Mecalux, jeden z wiodących producentów systemów składowania na światowym rynku.

Całej akcji towarzyszyć będzie oficjalna premiera książki, która odbędzie się 26 października 2017 r. podczas Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie, z udziałem samej kanadyjskiej autorki Arlette Cousture. W trakcie wydarzenia zostanie ona uhonorowana przez Prezydenta Miasta Krakowa, medalem Honoris Gratia oraz zapakuje z Katarzyną Chabinką, Prezes KMC- Services, pierwsze egzemplarze książek, które zostaną następnie dostarczone do bibliotek w 314 powiatach w całej Polsce. Kampania potrwa do końca listopada, na chwilę obecną, dzięki pozyskanym ze zbiórek makulatury środkom, ponad 2000 książek trafi do bibliotek.

KMC-Services to krakowski operator logistyczny, któremu idea dbania o środowisko naturalne jest szczególnie bliska. Firma od 15 lat swojej działalności regularnie prowadzi projekty pro-środowiskowe, akcje recyklingu oraz wspiera fundacje na rzecz zwierząt i dzieci w trudnej sytuacji, od niedawna prowadzi również swoją własną fundację. Firma buduje ofertę swoich usług magazynowania i transportu na „zielonych” rozwiązaniach logistycznych – stawia na flotę spełniającą najwyższe wymogi emisji CO2, zamienia oświetlenie w magazynach na wysoce energooszczędną, redukującą emisję CO2 do środowiska wersję LED, prowadzi dla klientów procesy zarządzania opakowaniami zwrotnymi i wiele innych. KMC-Services to firma, której serce – podobnie jak serce akcji „Stop Kulturze Marnotrawienia” – bije w Krakowie, a właściciele bardzo mocno wspierają przedsiębiorczość, inicjatywę i rolę człowieka w biznesie.


Fundacja The Bridge stale wspiera przedsięwzięcia ukierunkowane na edukację w obszarach globalnych wyzwań i zrównoważonego rozwoju. W ramach programów, prowadzonych w Kanadzie, Szwajcarii i Polsce, promuje wiedzę na temat trendów, kształtujących krajobraz społeczny i ekonomiczny. Adresatem flagowego programu „Edukacja Oknem na Świat” jest młodzież. W Polsce fundacja współpracuje z grupą 200-u wyróżniających się gimnazjalistów z Małopolski. Ambasadorką działań fundacji w Polsce jest Małgorzata Kożuchowska. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.thebridge-foundation.org

 

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

ekonomiczny. wiedzę promuje Szwajcarii Świat” Kanadzie, prowadzonych programów, rozwoju. zrównoważonego „Edukacja młodzież. obszarach Małgorzata stronie: znaleźć informacji Więcej Kożuchowska. działań fundacja Ambasadorką Małopolski. gimnazjalistów wyróżniających grupą współpracuje wyzwań edukację logistycznych magazynach wersję środowiska emisję redukującą autorki wysoce oświetlenie zarządzania zamienia wymogi najwyższe spełniającą flotę stawia procesy opakowaniami ukierunkowane wspierają przedsięwzięcia Bridge biznesie. Fundacja człowieka inicjatywę przedsiębiorczość, właściciele zwrotnymi „Stop podobnie której firma, KMC-Services innych. Cousture. Mecalux, kanadyjskiej oferując redukcji poszanowania kapitału naturalnego recyklingu. Oprócz aspektów ekonomiczno ekologicznych uwypukla wątek spójności społecznej, szeroki dotyczących dostęp powiatowych. Strawne podanie wiedzy światowych gospodarczy stanowi działań. Dzisiejsza adresować zagadnienia. Zrozumienie młodzież footprint’u, zagadnień procesów „Dzieci   „Stop realizowana Fundację Bridge. Szkoły, prywatne zaangażowane akcję zbierają makulaturę, sprzedana, dochód przeznaczony Cousture stamtąd”. przyswojenie Książki, obsłudze logistycznej powiatowych Polsce. Cała edukację, ekologiczną. Poprzez zbiórkę makulatury, wyprodukowanych papierze odzysku, pozwala toczących przewagę udziałem producentów wspieraniu pro-ekologicznych postaw Katarzyna Chabinka, Services. Dodatkowo zaprosiło partnerów, pierwszą firmą, zdecydowała współpracę wiodących systemów logistycznych, składowania światowym rynku. Całej towarzyszyć oficjalna premiera książki, odbędzie października podczas Międzynarodowych Targów Książki także rozwiązań obecnym skutki konkurencyjnym Koniuszewski, Bridge. Firma dołączyła Jest niezwykle wspierać szczytny projekt. łączy pochwałą przedsiębiorczości, budowaniem odpowiedzialności czynów konstrukcji dbaniem naturalne, moralnym obowiązkiem każdego człowieka, zwłaszcza dzisiejszych czasach. wartości bliskie– wyrażamy dzień sposobie www.thebridge-foundation.org  
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »