REKLAMA

EcoCar wprowadza 100 nowych samochodów premium oraz możliwość zamawiania przejazdów za z góry umówioną cenę.

EcoCar 1 1EcoCar S.A., spółka z własną aplikacją taxi, mocno inwestuje w technologię i marketing oraz zapowiada rozbudowę floty o nowe samochody. EcoCar realizuje prawie 100 tysięcy kursów miesięcznie, rośnie w tempie dwucyfrowym i dołącza do wyścigu myTaxi, iTaxi i Ubera z usługą, w której połączy możliwość zamawiania przejazdów na kilometry oraz za z góry umówioną cenę.

- Nasze wydajne telecentrum, intuicyjna aplikacja mobilna z możliwością zamawiania samochodów na przyszłość, z opcją śledzenia i płatności elektronicznych oraz hurtowania danych i program lojalnościowy to już w tej chwili liga światowa. Idziemy w kierunku analizy danych i machine learning, żeby zapewnić klientom usługę na najwyższym poziomie – mówi Włodzimierz Warych, szef działu technologii EcoCar S.A. Jednocześnie mamy to, czego nie mają inne spółki technologiczne z aplikacją do przewozu osób – własną flotę jednolitych samochodów. 


Inwestycje dominują w EcoCar
EcoCar dysponuje flotą ponad trzystu nowych samochodów hybrydowych spod znaku Toyoty i Hyundaia. Spółka aktualnie mocno inwestuje w technologię i marketing. Zarządzający podkreślają, że chcą liczyć się w wyścigu na rynku przewozów taxi wartym ponad 4 mld złotych rocznie. - Przewieźliśmy już ponad 3 miliony 200 tysięcy klientów. Z naszych badań wynika, że możemy rozwijać się jeszcze szybciej i podnosić wynagrodzenie dla kierowców, jeżeli zwiększymy skalę działania z wykorzystaniem potencjału aplikacji mobilnej i powiększymy flotę – mówi Robert Radoszewski, prezes zarządu EcoCar S.A. Jeszcze w tym roku i na początku przyszłego roku w Warszawie ma pojawić się 100 nowych aut. Tym razem jednak nie będą to tylko biało-zielone samochody hybrydowe z logo z liściem, znane z naszych ulic. Od listopada na ulice wyjadą dodatkowe auta z logo Mercedesa. Spółka zainwestowała w czarne, dobrze wyposażone Mercedesy Vito, które mają wozić klientów EcoCar za z góry umówioną cenę.


Portfel pełen zleceń
- Chcemy, żeby nasi kierowcy mieli pełny portfel zleceń w godzinach szczytu i poza godzinami szczytu. W aplikacji wprowadzamy możliwość zamawiania kursów taxi samochodami hybrydowymi oraz przejazdów Mercedesami Vito, w których z góry wiesz, ile zapłacisz za przejazd. Zgodnie z przepisami prawa i zgodnie z oczekiwaniami klientów, których preferencje zbadaliśmy – tłumaczy Robert Radoszewski. Klikasz i jedziesz. Zamawiasz samochód i płacisz przez aplikację. Możesz wybrać hybrydowy samochód taxi i zapłacić za przejechane kilometry lub czarnego Mercedesa Vito, w którym z góry wiesz, ile zapłacisz za przejazd. To klient decyduje, czym chce jechać na podstawie osobistych preferencji i czasu dojazdu taxi lub Mercedesa, który na bieżąco wyświetla aplikacja.
Z wewnętrznych badań EcoCar wynika, że użytkownicy smartfonów są już przyzwyczajeni do wysokiej jakości, intuicyjnej technologii w aplikacji. Wszystkie dostępne na rynku aplikacje do przewozu są do siebie podobne. Kierunek wyznaczył Uber i myTaxi.  - My dokładamy do tego wysoką jakość usług – mówi Robert Radoszewski. Według Radoszewskiego prawdziwą przewagę konkurencyjną spółka ma jednak zaszytą w wartości marki EcoCar, która jednoznacznie kojarzy się z bezpieczeństwem i ekonomiką podróżowania. Nasi kierowcy są szkoleni, w każdym samochodzie jest dostępny fotelik do przewożenia dziecka i nie ma problemu z transportem zwierząt domowych. Od listopada dodajemy również przestronne Mercedesy Vito, które zapewniają wyjątkowy komfort podróżowania dla kilku osób – dodaje Robert Radoszewski.


Dwie usługi w aplikacji EcoCar
Mercedesy we flocie EcoCar spełniają wszystkie wymogi aktualnych przepisów oraz opisanych w projekcie nowelizacji ustawy o transporcie drogowym. - Od strony legalności usługi jesteśmy spokojni. Spółka prowadzi też kampanię informacyjną wśród swoich kierowców z licencją taxi, ambasadorów marki EcoCar, ponieważ sami kierowcy i nasi klienci muszą zrozumieć i zaakceptować nową usługę – tłumaczy Robert Radoszewski. Kierowcy EcoCar z licencją otrzymają dodatkowe pakiety bonusowe. Nowym kierowcom spółka będzie pomagać w uzyskaniu uprawnień taxi.  Ale to sami kierowcy zdecydują w jakim modelu będą chcieli jeździć w EcoCar. Spółka oferuje szereg elastycznych modeli wynagradzania. - Wychodzimy z założenia, że taksówkarz to wolny zawód, ale utrzymujemy dyscyplinę zmiany i wszystkie samochody w gotowości. Na bieżąco prowadzimy kampanię rekrutacyjną – dodaje Robert Radoszewski.
- Cały rynek przewozów pasażerskich zmienia się. Nasi kierowcy uczestniczą w tej zmianie. Za pięć lat rynek transportu samochodowego w miastach będzie wyglądał zupełnie inaczej niż dzisiaj. Sieć wypożyczalni samochodów, aplikacje mobilne, ekonomia współdzielenia i współużywania zmieni rynek taxi i przewozu osób bezpowrotnie. Przejściowe kłopoty Ubera na rynkach międzynarodowych nie zatrzymają tej zmiany – mówi Włodzimierz Warych.

 

Biznes w aplikacji EcoCar
EcoCar obsługuje bardzo duże portfolio prestiżowych klientów biznesowych, gdzie liczy się jakość i terminowość wykonania przejazdów. W portfolio spółki znajduje się ponad tysiąc marek z segmentu dużego i średniego biznesu. Na ten rynek próbują wchodzić aplikacje iTaxi i myTaxi. EcoCar oferuje klientom biznesowym wygodne rozwiązania, m.in. nieograniczone możliwości generowania raportów, dokumentujących historię kursów, limit kredytowy na przejazdy i jedną fakturę na koniec miesiąca.  - Wprowadzamy również priorytety w aplikacji dla klientów, którzy potrzebują usługi premium i co bardzo istotne, możliwość wyboru w aplikacji, czy przejazdy prywatne lub dla gości mogą być realizowane jako przejazdy bezgotówkowe – tłumaczy Włodzimierz Warych, szef działu technologii EcoCar S.A. 
Jeszcze w tym roku rozpocznie się w EcoCar S.A. proces przekazania floty samochodów do spółki zależnej. Zarządzający EcoCar chcą skoncentrować się na rozwoju aplikacji, telecentrum oraz na rozbudowie portfela zleceń w innych miastach poza Warszawą, Wrocławiem i Trójmiastem. Stawiają też na marketing nowej generacji, opierający się głównie na komunikacji on-line do użytkowników aplikacji.  

Backgroudner: EcoCar Spółka Akcyjna istnieje od 2013 roku. Spółka od 2015 roku należy do renomowanego polskiego funduszu typu private equity WinVentures sp. z o.o. SKA, który jest pośrednio wspierany przez Krajowy Fundusz Kapitałowy.

 

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

EcoCar 1 1
dokumentujących raportów, generowania możliwości historię kursów, koniec fakturę jedną kredytowy nieograniczone rozwiązania, dużego segmentu tysiąc znajduje średniego biznesu. wygodne biznesowym wchodzić próbują zupełnie podobne. miliony Przewieźliśmy rocznie. złotych klientów. możemy podnosić szybciej jeszcze rozwijać wartym liczyć hybrydowych trzystu flotą dysponuje Toyoty Hyundaia. podkreślają, marketing. Spółka aktualnie wynagrodzenie kierowców, Warszawie przyszłego początku S.A. Jeszcze pojawić biało-zielone wyjadą liściem, hybrydowe zarządu prezes skalę zwiększymy jeżeli wykorzystaniem potencjału Radoszewski, powiększymy mobilnej dominują samochodów.  Inwestycje cenę. - połączy której usługą, wydajne telecentrum, mobilna aplikacja intuicyjna myTaxi, dołącza realizuje samochody. rozbudowę zapowiada prawie miesięcznie, dwucyfrowym tempie rośnie możliwością przyszłość, najwyższym zapewnić i machine learning, analizy poziomie S.A. Jednocześnie jednolitych – technologiczne kierunku Idziemy elektronicznych płatności śledzenia opcją hurtowania program światowa. chwili lojalnościowy Mercedesa. zainwestowała wyznaczył Kierunek siebie dostępne dokładamy wysoką Radoszewskiego Radoszewski. Według usług Wszystkie intuicyjnej wewnętrznych aplikacja. Z wyświetla Mercedesa, użytkownicy smartfonów jakości, wysokiej przyzwyczajeni prawdziwą przewagę przewożenia fotelik dostępny samochodzie dziecka problemu domowych. zwierząt transportem każdym szkoleni, która wartości zaszytą konkurencyjną jednoznacznie kojarzy podróżowania. ekonomiką bezpieczeństwem dojazdu preferencji wprowadzamy szczytu. godzinami szczytu samochodami hybrydowymi przepisami Zgodnie Mercedesami godzinach portfel wozić wyposażone dobrze czarne, cenę. Portfel pełen pełny Chcemy, zleceń - zgodnie oczekiwaniami którym Mercedesa czarnego przejechane klient decyduje, osobistych podstawie jechać zapłacić hybrydowy jedziesz. Radoszewski. Klikasz zbadaliśmy preferencje Zamawiasz płacisz wybrać Możesz aplikację. dodajemy
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »