REKLAMA

Dziennikarstwo rozwiązań może pomóc środowisku

Wspólną akcję podejmują Santander Bank Polska i Outriders

 

 Santander Bank Polska i Outriders w konkursie #MamyWspólneCele 2019, szukają skutecznych rozwiązań na ważne problemy związane ze środowiskiem i naszym codziennym życiem. Na podstawie przesłanych zgłoszeń powstanie cykl artykułów w duchu dziennikarstwa rozwiązań, które skupią się na poszukiwaniu metod wprowadzenia rzeczywistych i pozytywnych zmian w otoczeniu.


Dziennikarstwo rozwiązań koncentruje się na konkretnym problemie - najpierw poddaje go analizie, a później poszukuje efektywnych sposobów na jego rozwiązanie. Reporter, poprzez research dziennikarski, porównuje różne metody podejścia do zagadnienia, a finalnie daje czytelnikowi uczciwy obraz tego, jak działają dane rozwiązania i jaki mają społeczny skutek w różnych miejscach na świecie. Celem dziennikarstwa rozwiązań jest zmiana debaty publicznej na bardziej konstruktywną - skupioną nie tylko na samych problemach i wyzwaniach, ale również na metodach wprowadzania faktycznej zmiany.


- Bardzo nam zależy na promowaniu metodologii dziennikarstwa rozwiązań zarówno wśród czytelników, jak i mediów – mówi Anna Górnicka, redaktor naczelna Outriders. - Planujemy też inne działania dla dziennikarzy, żeby zachęcić ich do tworzenia artykułów w tym duchu. Konkurs #MamyWspólneCele jest początkiem długiego i potrzebnego cyklu – dodaje redaktorka.


Aby wziąć udział w konkursie #MamyWspólneCele 2019 należy na stronie dziennikarstworozwiazan.pl zgłosić swoje pomysły na rozwiązanie przynajmniej jednego z pięciu palących problemów współczesnego świata. Uczestnik konkursu powinien zaprezentować swoją wizję tego:

  • jak walczyć ze skutkami suszy,
  • jak walczyć z ubóstwem energetycznym,
  • jak poprawić recykling i gospodarkę odpadami,
  • jak walczyć z brakiem wody pitnej,
  • jak rozwiązać problem smogu?

Z tych pięciu zagadnień, jury wybierze najciekawsze, na podstawie których stworzone zostaną artykuły
w duchu dziennikarstwa rozwiązań.


– Jesteśmy partnerem konkursu #MamyWspólneCele 2019, ponieważ zależy nam na promowaniu Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, które są bliskie naszej misji oraz stanowią element naszej strategii – mówi Katarzyna Teter, menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Santander Bank Polska. – W naszej organizacji przykładamy dużą wagę do kwestii ochrony środowiska, zwłaszcza w kontekście walki ze zmianami klimatycznymi. Podejmujemy wiele zobowiązań i realizujemy działania mające pomóc zminimalizować negatywny wpływ prowadzonej przez nas działalności na ekosystem. Promujemy produkty i usługi uwzględniające poszanowanie dla natury oraz bierzemy pod uwagę i oceniamy wpływ finansowanych przez nas projektów na środowisko i klimat. Naszymi działaniami chcemy także inspirować pozytywne zmiany i aktywnie szukać sposobu ich realizacji – dodaje.
Konkurs #MamyWspólneCele 2019 rozpoczął się 28 października i potrwa do 12 listopada 2019 roku. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 18 listopada na stronie internetowej konkursu. Swoje pomysły można zgłaszać na stronie dziennikarstworozwiazan.pl.


-------
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest drugą pod względem wielkości aktywów grupą finansową w Polsce. Santander Bank Polska oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych w Polsce sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest zadowolenie i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.
--------
Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Jest obecna na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest największym bankiem w strefie euro pod względem kapitalizacji rynkowej. Według stanu na koniec czerwca 2019 r. grupa posiadała 142 mln klientów, 13 000 oddziałów i 200 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w jej bankach przez klientów (łącznie depozyty i aktywa w zarządzaniu) wynosiła 1,03 bln EUR. W I poł. 2019 r. Grupa Santander wypracowała zysk operacyjny na poziomie 4 045 mln EUR, co po wyeliminowaniu różnic kursowych stanowi wzrost o 2% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

 

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

Europie rynkach zdeponowanych finansami efektywnie wartość usługach zgodnie zarządzaniu) markę budując konsekwentnie bankowych, technologii osiągnięcia nowoczesnych wykorzystania zakresie liderów jednym mobilną. wynosiła działalności pozycji osobiste regularnie finanse pomagają funkcjonalności, klientów innowacyjne oferty wprowadza dlatego najlepszego (łącznie depozyty lojalność zadowolenie Priorytetem klienta. aktywa strategicznym kwestii prowadzonej skutek publicznej debaty zmiana świecie. miejscach różnych społeczny konstruktywną działają uczciwy czytelnikowi finalnie zagadnienia, podejścia metody bardziej skupioną porównuje zarówno Outriders. naczelna redaktor Górnicka, mediów czytelników, wśród metodologii samych Bardzo zmiany. - faktycznej wprowadzania metodach wyzwaniach, problemach różne dziennikarski, dziennikarzy, związane zgłoszeń przesłanych życiem. codziennym naszym środowiskiem problemy rozwiązań, ważne skutecznych szukają    Santander podejmują akcję Wspólną powstanie skupią research poddaje Reporter, rozwiązanie. sposobów efektywnych poszukuje później analizie, najpierw poszukiwaniu problemie konkretnym koncentruje otoczeniu. Dziennikarstwo pozytywnych rzeczywistych wprowadzenia Planujemy zachęcić negatywny Rozwoju Teter, Katarzyna strategii element stanowią bliskie Zrównoważonego społecznej Celów ponieważ partnerem Jesteśmy rozwiązań. – artykuły stworzone menedżer odpowiedzialności najciekawsze, zmianami zminimalizować pomóc mające i realizujemy zobowiązań Podejmujemy klimatycznymi. kontekście biznesu zwłaszcza środowiska, ochrony dużą przykładamy organizacji Polska. których wybierze tworzenia udział problemów palących jednego przynajmniej rozwiązanie zgłosić dziennikarstworozwiazan.pl wziąć świata. redaktorka. Aby dodaje potrzebnego długiego początkiem Konkurs duchu. współczesnego Uczestnik zagadnień, recykling smogu? Z problem rozwiązać pitnej, brakiem odpadami, gospodarkę poprawić powinien energetycznym, ubóstwem suszy, skutkami tego: wizję zaprezentować poprzedniego.  
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »