REKLAMA

światowy dzień oceanów - lidl w trosce o lepsze jutro

8 czerwca na całym świecie jest obchodzony Światowy Dzień Oceanów – to data, która zwraca uwagę konsumentów na zależność nas wszystkich od wodnego ekosystemu. Jest to także doskonała okazja aby przypomnieć jak ważna jest zrównoważona gospodarka zasobami rybnymi ze strony producentów, sieci handlowych oraz konsumentów. Lidl przyłącza się do działań na rzecz zrównoważonego rybołówstwa poprzez przemyślaną i odpowiedzialną politykę zakupu ryb i skorupiaków.


Światowy Dzień Oceanów w Lidlu
Światowy Dzień Oceanów został ustanowiony przez Rząd Kanady, oficjalnie przez ONZ został uznany w 2009 r. Odbywa się co roku na całym świecie, zawsze 8 czerwca. Ma nam przypominać, że wszyscy jesteśmy zależni od oceanów, dlatego też powinniśmy czuć się odpowiedzialni za ich stan. Stanowi okazję do podejmowania działań mających na celu ochronę dzikiej przyrody i zagrożonych siedlisk w morzach i oceanach.
Sieć Lidl od lat współpracuje z MSC (Marine Stewardship Council) w zakresie certyfikacji asortymentu ryb i skorupiaków oraz promując ideę zrównoważonej gospodarki rybnej. „Cieszymy się, że rynek w Polsce coraz bardziej świadomie podchodzi do problematyki ograniczonych zasobów rybnych. Świadczą o tym badania konsumenckie, potwierdzające wzrastającą rozpoznawalność produktów certyfikowanych oraz systematycznie zwiększającą się sprzedaż tego asortymentu. To niewątpliwie wspólny sukces producentów, sieci handlowych takich jak Lidl, konsumentów oraz organizacji MSC” – komentuje Anna Dębicka, Koordynator Programu MSC w Polsce.
Lidl Polska włącza się w działania informacyjne MSC z okazji Światowego Dnia Oceanów. Sieć przygotowała także na tę okazję specjalną ofertę certyfikowanych produktów. W promocji pojawi się m.in. bogata w kwasy omega 3 makrela, wędzona naturalnym dymem; filety z makreli w sosie lub śledzie krojone „Pomorski Targ” – wszystkie produkty pochodzą z certyfikowanych MSC połowów.

Polityka zrównoważonego zaopatrywania w ryby, skorupiaki i ich przetwory
Sieć Lidl Polska już przed rokiem opublikowała pisemne stanowisko dotyczące zrównoważonego zaopatrywania w ryby i skorupiaki (https://www.lidl.pl/statics/lidl-offering-pl/ds_doc/Stanowisko_Lidl_-_niebieskie_logo_MSC.pdf?ar=7). Firma podkreśla, iż w codziennych działaniach poczuwa się do odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej. Ta zasada stanowi odzwierciedlenie odpowiedzialności sieci za człowieka i środowisko naturalne. Lidl opowiada się za odpowiedzialnym handlem produktami na bazie ryb i owoców morza, a tym samym za ochroną ekosystemów morskich na całym świecie. Kierując się mottem „W trosce o lepsze jutro”, Lidl wspiera rybołówstwo zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Pisemna deklaracja jest wyrazem dążenia sieci do podejmowania korzystnych działań na rzecz bardziej zrównoważonego rybołówstwa i akwakultur. Dotyczy ono całego stałego asortymentu marek własnych Lidl Polska w kategoriach: delikatesowe wyroby rybne, konserwy rybne, ryby mrożone i świeże. Niniejsze stanowisko będzie regularnie modyfikowane, a jego postanowienia są wiążące zarówno dla firmy Lidl, jak i dla jej partnerów handlowych.
Światowy Dzień Oceanów w sklepach Lidl już 8 czerwca.

 


Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.


 

Strona www: https://www.lidl.pl
Oferty pracy: https://www.kariera.lidl.pl
Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/
YouTube: https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

dotyczące (https://www.lidl.pl/statics/lidl-offering-pl/ds_doc/Stanowisko_Lidl_-_niebieskie_logo_MSC.pdf?ar=7). podkreśla, codziennych działaniach ekonomicznej, morza, społecznej ekologicznej. zasada stanowi człowieka środowisko naturalne. opowiada odpowiedzialnym handlem produktami owoców własnych kategoriach: około sięga wieku, pierwsze szyldem powstały Niemczech latach wieku. Obecnie krajach Europy istnieje 10.000 Europy. sklepów marki, a w Polsce 630.   Strona https://www.lidl.pl Oferty pracy: https://www.kariera.lidl.pl Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/ YouTube: Historia całej delikatesowe handlowych. Światowy wyroby konserwy mrożone świeże. Niniejsze wszystkie regularnie modyfikowane, postanowienia wiążące zarówno partnerów sklepach terenie czerwca.   Informacje firmie: Lidl należy międzynarodowej przedsiębiorstw której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność produkty pojawi Targ” oceanów, Kanady, oficjalnie uznany Odbywa świecie, zawsze czerwca. przypominać, wszyscy jesteśmy zależni dlatego Lidlu Światowy powinniśmy odpowiedzialni Stanowi mających ochronę dzikiej przyrody zagrożonych siedlisk morzach oceanach. współpracuje ustanowiony i skorupiaków. Światowy Stewardship okazja czerwca świecie obchodzony Światowy która zwraca uwagę zależność wszystkich wodnego ekosystemu. doskonała przypomnieć zakupu ważna zrównoważona gospodarka zasobami rybnymi strony konsumentów. przyłącza poprzez przemyślaną odpowiedzialną politykę (Marine Council) „Pomorski przygotowała MSC” komentuje Dębicka, Koordynator Programu Polsce. Lidl włącza informacyjne okazji Światowego Oceanów. specjalną takich ofertę produktów. promocji bogata makrela, wędzona naturalnym dymem; filety makreli śledzie krojone organizacji sukces zakresie zasobów certyfikacji skorupiaków promując zrównoważonej gospodarki rybnej. „Cieszymy Polsce świadomie podchodzi problematyki ograniczonych rybnych. wspólny Świadczą badania konsumenckie, potwierdzające wzrastającą rozpoznawalność produktów systematycznie zwiększającą sprzedaż asortymentu. niewątpliwie https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »