REKLAMA

Carrefour rozszerza produkcję pieczywa bio

Kolejne sklepy Carrefour Polska oferują swoim klientom wypiekane na miejscu pieczywo bio. Certyfikowane wypieki dostępne są już nie tylko w wybranych hiper-, lecz także w supermarketach sieci. Asortyment piekarni został ponadto rozszerzony o nowe produkty. Rozwój oferty bio to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechniania produktów ekologicznych.

Ambicją Carrefour Polska jest zajęcie pozycji lidera transformacji żywieniowej w kraju poprzez zapewnienie swoim klientom dostępu do produktów lokalnych i regionalnych, a także żywności bio. Realizując część tej strategii, sieć dostosowała produkcję własną pieczywa do wymogów prawa rolnictwa ekologicznego w dwóch hipermarketach – w Katowicach oraz Bydgoszczy – i od połowy ubiegłego roku oferuje bio pieczywo w tych lokalizacjach. Od lutego br. certyfikowane pieczywo bio odpiekane jest również w 11 warszawskich supermarketach Carrefour – między innymi przy ul. Solec 32, ul. Marszałkowskiej 104/122, ul. Powsińskiej 31 czy ul. Światowida 18 - a także wypiekane w hipermarkecie Carrefour w Galerii Mokotów.

Niezwykle cieszy nas, że kolejne stoiska piekarnicze w sklepach naszej sieci uzyskały certyfikację BIO, spełniając restrykcyjne wymagania produkcji pieczywa ekologicznego. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić większej liczbie naszych klientów w pełni ekologiczne wypieki w atrakcyjnej cenie – mówi Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i rozwoju trwałego w Carrefour Polska.

Dodatkowo, sieć rozwinęła ofertę pieczywa ekologicznego o 6 nowych produktów. Obok dostępnych do tej pory bio chleba pszennego, bio chleba żytniego oraz bio bagietki pszennej, klienci odnajdą również bio chleb orkiszowy (w cenie 5,99 zł za opakowanie 300 g), bio chleb razowy (4,99 zł za 400g), bio chleb przedwojenny (5,29 zł za 350 g), bio chleb bakaliowy (7,99 zł za 400 g), bio chleb żytni 100% (4,99 zł za 400 g) oraz bio paluch z ziarnami (w cenie 1,49 zł za sztukę).

Dzięki certyfikacji ekologicznej obejmującej produkcję pieczywa w sklepach Carrefour, klienci otrzymują produkt w 100% ekologiczny, zgodny z wszystkimi wymaganiami prawa rolnictwa ekologicznego. Bio pieczywo produkowane w Carrefour powstaje z certyfikowanych ekologicznych składników, jednocześnie łącząc niepowtarzalny smak oraz świeżość z atrakcyjną ceną. W ten sposób Carrefour dąży do upowszechnienia pieczywa bio na polskich stołach. 

W nadchodzących miesiącach Carrefour Polska planuje rozszerzenie produkcji pieczywa BIO o kolejne sklepy.

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.


Informacja dzięki uprzejmości Portalu Rolniczego NowoczesnaFarma.pl

Żródło: http://nowoczesnafarma.pl/Carrefour-rozszerza-produkcje-pieczywa-bio.html
 
Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
*
Podpis:

125ml milk

osiedlowych specjalistycznych sklepu upowszechnienia handlowa, świeżość ekologiczny, zgodny wszystkimi wymaganiami produkowane powstaje certyfikowanych ekologicznych składników, jednocześnie łącząc niepowtarzalny atrakcyjną omnikanałowa ceną. sposób dąży polskich stołach.  W nadchodzących miesiącach planuje rozszerzenie sklepy. O Carrefour               Carrefour liderów milionów handlu filarach: informacji www.carrefour.com Twitterze (@GroupeCarrefour) LinkedInie (Carrefour). Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie opiera trzech zwalczanie cenie. wszelkich marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności wsparcie partnerów firmy. Informacja dzięki uprzejmości Portalu Rolniczego NowoczesnaFarma.pl Żródło: Więcej wszędzie spożywczego, sprzedaż silną multiformatową siecią, która posiada krajach. obsługuje otrzymują całym świecie wygenerował wysokości jakości, miliarda pracowników, którzy pracują wspólnie, światowym liderem oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej produkt odnajdą Carrefour, hipermarketach regionalnych, a także żywności Realizując część strategii, dostosowała własną wymogów dwóch Katowicach dostępu Bydgoszczy połowy ubiegłego oferuje lokalizacjach. lutego certyfikowane odpiekane warszawskich Marszałkowskiej 104/122, lokalnych zapewnienie Światowida ponadto Kolejne sklepy oferują miejscu Certyfikowane wybranych hiper-, sieci. Asortyment piekarni rozszerzony poprzez produkty. Rozwój oferty element strategii upowszechniania ekologicznych. Ambicją zajęcie pozycji lidera żywieniowej Powsińskiej hipermarkecie w sklepach orkiszowy Polska. Dodatkowo, rozwinęła ofertę nowych produktów. dostępnych pszennego, żytniego bagietki pszennej, opakowanie rozwoju razowy 400g), przedwojenny bakaliowy żytni paluch ziarnami sztukę). Dzięki certyfikacji ekologicznej obejmującej trwałego jakości Galerii Dzięki Mokotów. Niezwykle cieszy stoiska piekarnicze sklepach naszej uzyskały certyfikację spełniając restrykcyjne wymagania jesteśmy działu stanie zapewnić większej liczbie naszych pełni ekologiczne mówi Barbara Kowalska, dyrektor http://nowoczesnafarma.pl/Carrefour-rozszerza-produkcje-pieczywa-bio.html  
REKLAMA

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »