Filmy animowane w prosty i przystępny sposób omawiają zagadnienia:
- zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich,
- korzyści wynikających z funkcjonowania spółdzielni energetycznych,
- zasad rozliczania energii elektrycznej wytworzonej w spółdzielni energetycznej,
- zasad działania biogazowni rolniczych.
Kampania internetowa KOWR była skierowana w szczególności do mieszkańców gmin wiejskich i miejsko – wiejskich, przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz lokalnych przedsiębiorców. Kampania zasięgowa promująca filmy z kanału YouTube KOWR uzyskała ponad 10 mln wyświetleń oraz prawie 2,3 mln obejrzeń. Największą ilość wyświetleń, uzyskał film dotyczący korzyści wynikających z założenia spółdzielni energetycznej, jednocześnie generując najwyższy współczynnik zaangażowania spośród promowanych filmów, tj. na poziomie ponad 33%.
Równolegle, w tym samym okresie prowadziliśmy kampanię banerową na ponad 500 stronach internetowych regionalnych serwisów informacyjnych oraz 9 portalach branżowych dotyczących w szczególności tematyki OZE i rynku energii. Kampania przyniosła wynik ponad 20 mln wyświetleń. Nasze animacje są stale dostępne na kanale YouTube KOWR. Zachęcamy do oglądania.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Informacja dzięki uprzejmości Portalu Rolniczego NowoczesnaFarma.pl
Żródło: http://nowoczesnafarma.pl/Kampania-internetowa-OZE--30-mln-wyswietlen.html